الطغاة الذين يقمعون الثورات مثلهم كمثل من يقتلع شجرة واحدة بيده اليمنى
لينثر بذور مئات الاشجار الاخرى بيده اليسرى


2011/02/12

صباااااح الحرية


اجمل يوم فى حياتى .. انا معتقدش انى حتى يوم فرحى ممكن افرح الفرحة دى ياااااااااااااااااااااااااااااااه من ساعة ما صحيت من النوم و انا حاسة ان كل حاجة مختلفة اجمل احلى ده حتى الهوا حاساه انظف ثانية واحدة  كده عايزة اجرب حاجة ( الرئيس السااااااااااااابق محمد حسنى مبارك ) يااااااااااااااااااااااااااااااااه انا هقعد فترة طويلة كده مندهشة و مستغربة و مش مصدقة انا عايشة اجمل حلم حلمته يااااااااااااااااااااااااااااااااه  

تحية اجلال و تقدير لشهدائنا
يا نهار ابيض لما ادى التحية للشهداء انا انهرت صحيح التحية دى مش هتطفى نار ذويهم ولا هترجعهم تانى للى بيحبوهم بس عزائنا انهم كانوا وقود لثورة رجعت حقوق و كرامة شعب نحتسبهم شهداء احياء عند ربهم يرزقون 

مزق دفاترك القديمة كلها واكتب لمصر اليوم شعرا مثلها
 


ليست هناك تعليقات: